Як оскаржити торги Prozorro?
Є декілька видів “спілкування” між Постачальником і Замовником в електронній системі закупівель Prozorro. Зокрема існують такі можливості:
- Поставити питання Замовнику (безкоштовно);
- Направити вимогу Замовнику (безкоштовно);
- Подати скаргу до АМКУ.
В залежності від процедури та від стадії тендеру Замовник може як прийняти безкоштовні запити чи вимоги Постачальника, так і не прийняти, або навіть взагалі – не відповідати. У разі подання платної Скарги, в процедуру “спілкування” втручається інший орган – Антимонопольний комітет України, мета якого – сприяти конкуренції та запобігати дискримінації інтересів учасників у процедурах публічних закупівель Prozorro. Рішення АМКУ може бути як негативне, так і позитивне, або навіть зі статусом “частково задовільнити скаргу”. Проте, у разі втручання АМКУ в процес “спілкування” Постачальника і Замовника, останнім обов’язково до виконання рішення АМКУ за поданою скаргою.