Меню
Задайте питання
Задайте питання

Компанія Утіка

УТІКА – колектив професіоналів, що об’єднались для надання якісних послуг нашим клієнтам у сфері публічних закупівель.

До складу нашої команди входять досвідчені юрисконсульти, фінансисти, маркетологи, менеджери, в т.ч. такі, що мають досвід роботи на державних підприємствах, зокрема у тендерних комітетах.

Ви можете звернутись до нас за допомогою незалежно від того, в якій галузі діяльності працює Ваше підприємство. Наша команда допоможе Вам у публічних та комерційних закупівлях, як з боку Замовника, так і Учасника, або навіть спостерігача.

Основний принцип роботи фахівців базується на детальному аналізі інформації, яка може впливати на результат торгів. В процесі роботи застосовуються власні навички, уміння та досвід, які набувались з моменту початку впровадження реформи державних закупівель, в інтересах Клієнта з дотриманням чинного законодавства України.

З детальним переліком послуг, які надає УТІКА, Ви можете ознайомитись у розділі «Послуги».

УТІКА МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИ КОМПЛЕКСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА НА PROZORRO

Наша компанія має досвід надання послуг у сфері публічних закупівель для постачальників товарів, робіт і послуг у різноманітних галузях: від постачання товарів широкого і вузькоспеціалізованого вжитку до будівельних робіт та програмного забезпечення.

УТІКА МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИ КОМПЛЕКСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА НА PROZORRO

Фахівці компанії УТІКА забезпечують повний комплекс робіт по оголошенню та проведенню процедур публічних закупівель ProZorro в межах чинного законодавства України з дотриманням принципів та засад ЗУ «Про публічні закупівлі».

Поза межами компетенції залишаються внутрішні процеси Замовника, наприклад, погодження фінансування того чи іншого коду КЕКВ, статті витрат Замовника. Компетенції фахівців УТІКА обмежуються фактично функціями тендерного комітету та структурних підрозділів, пов’язаних з організацією та проведенням безпосередньо самого процесу Закупівель, включаючи, зокрема, наступні послуги:

  • Складання проектів тендерної документації згідно потреб та вимог Замовника;
  • Аналіз пакетів Учасників та складання проектів протоколів рішень Замовника;
  • Супровід публічних процесів надання аргументованих відповідей на питання/вимоги Учасників;
  • Супровід та представництво інтересів Замовників в АМКУ;
  • Навчання фахівців Замовника по роботі з електронним кабінетом Замовника Smarttender.
Читати далі >

наші цілі

Посилення конкурентних переваг на підприємствах, що є первинною ланкою у створенні додаткової вартості
Забезпечення процедур торгів ринковими принципами прозорої конкуренції
Сприяння в розвитку державно-приватного партнерства і забезпечення встановлення довіри між бізнесом і державою
Сприяння в забезпеченні доступу до ринку державних закупівель всім бажаючим згідно із ЗУ “Про публічні закупівлі”
Забезпечення необхідним інформаційно-консультаційним продуктом потенційних Учасників для ведення господарської діяльності на ринку реформованої системи державних закупівель